*

Fortfarande sjuk *suck* Hur länge ska skiten sitta i. Är så trött på att se ut som rudolf :/ (skavsår på näsan) Får springa och snyta mig HELA tiden... Line är dock lite bättre. Hon har fortfarande lite hosta, men det är inte alls lika illa längre. Det är ju skönt det iaf. Hoppas vi hinner bli friska till helgen så man kan åka till mamma och pappa och hälsa på. Var ett bra tag sedan vi träffade dom nu. Mamma blir så dålig när hon är sjuk så jag vill inte smitta henne.

Idag så har jag varit med Fia och Novalie. Fia ringde mig på förmidagen och frågade om hon fick bjuda mig på lunch :D Självklart tackade jag JA!!! Det blev hemmagjord falafelrulle *mumma* Mätta och belåtna så tog vi på småtjejerna overallerna och knatade ner till gymmet här i Brickebacken och fixade varsit medlemskap ;D
Nu j*vlar ska det brännas fläsk och byggas muskler :P

Senare på eftermidagen bestämde Johan och jag att vi skulle ta en tripp till Fjugesta och hälsa på svärföräldrarna så Line skulle få leka med nån annan än oss för en gång skull :P Förstår om hon är lite trött på oss Haha.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Det äterstår att se ;) Nu ska det iaf sovas för min del...

God natt folkens!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0