Fullt upp

Idag har jag flängt runt som bara den :P Line och jag vaknade vid 8, låg och gosade i sängen i nästan en timme innan vi gick upp. Så mysigt så :D
Efter frukosten bar vi av mot familjecentralen. Novalie var lite trött så Fia och hon stannade hemma. Efter vi varit på familjecentralen följde vi med hem till Sara och fikade. Trevligare än trevligast :)
Sedan gick vi hem till Fia och Novalie så tjejerna fick leka lite.
Klockan gick verkligen fort idag. Vart inte så lång stund vi han vara hemma hos sötnosarna innan Johan kom hem och då vart det tid för att fara hem igen och fixa mat.

Idag har det även vart dax att betala alla räkningar. Det var inte alls så hemskt som det brukar vara eftersom det visade sig att vi skulle få lite pengar över. Det passar jättebra eftersom Line behöver lite nya kläder :) Så till helgen blir det en tripp till Marieberg. Förra gången vi var där kunde jag ju inte handla nått. Ska nog unna mig själv något fint för en gångs skull. Var ett bra tag sedan jag kunde det.

Imorgon kommer min underbar lillasyster och hälsar på. Har saknat henne massor. Line med :D "Mmmma"(lillasyster heter Emma) *hehe*



Underbar Emma och hennes sambo Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0