Happy, I´m so happy :D

Jag har vart så glad dom senaste dagarna när det gäller min viktnedgång. Jag har gått ner totalt 11 kilo och minskat 23 cm runt midjan :D Jag är så stolt över mig själv. Det går ju kanoners!!! Visst har det vart några dagar som man bara vill ge upp och köpa sig en bamse stor choklad kaka och en flottig pizza, men det släpper ganska fort när man ställer sig framför spegeln och ser var man lyckats med på så kort tid och tänker på hur man ka se ut om man bara fortsätter istället för att ge upp.
I början hade jag 4 veckor som det bara stog stilla både med vikten och runt midjan, det var verkligen jobbigt. Men jag klarade mig igenom dom heletes veckorna och kolla bara hur långt jag kommit nu!!! :D Snart så har jag gått ner allt, snart så ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0