Happy valentines day motherfuckers!!

Bättre sent än aldrig :P
Min alla hjärtans dag var helt okej faktiskt, men jag hade gärna sluppit den här j*vla förkyldningen. den gör mig galen!!! Får smörja näsan nästan hela tiden för att jag har sånnt skavsår av allt snytandes. Inte coolt alls...

Johan skippade smyckestrenden när det gällde alla ♥ dag present och hade köpt en volume master åt mig :D
Det är så kul när man inte önskar sig nått, men får det man verkligen vill ha :) Min karl är världsbäst!!!

Idag händer det inte så mycket kul. Line och jag sitter här och snorar och väntar på att klockan ska gå så Johan kommer hem. Bara 2,5 timme kvar ;P Sedan blir det till å städa här hemma. Ser förjävligt ut :S


Ne nu ska jag ta och skala mig en banan och gotta mig :P

Have a nice day ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0