*Happy*

Im so happy :D
Ja nu bor vi i brickebacken och jag stortrivs. Inte för att vi bott här så länge :P
Känns jättekonstigt att vi äntlien bor här nu. trodde ju att det skulle ta en evighet innan vi skulle få nån lägenhet här, men så fel jag hade :P
Nu är det en massa som ska packas upp. Hela dagarna går åt till att packa upp tycker jag. Inte det roligaste precis, men men det blir ju så mycket hemtrevligare om man får upp gardiner och lite hyllor mm.
Kommer bli asnajs. Sedan är det omtapetsering i hela lägenheten. Funderar dock på att bara tapetsera om i vardagsrummet/hallen och Johans och mitt sovrum. Lines rum vill vi inte tapetsera om eftersom man vet aldrig om hon får för sig att måla nån fin teckning på tapeten eller helt enkelt dra bort bitar av den :P Inge kul eftersom man då fr betala en massa för det när man ska flytta.
I köket är det ganska okej tapeter och då känns det dumt att tapetsera om i onödan.
Luckorna och lådorna hoppas jag stt vi får bytta för dom har typ blivit fuktskadade så färgen har släppt på flera ställen. Sedan är kyl/frys från 1985 så dom behövs verkligen bytas :P Inte bara för syn skull utan även för att  man ska vara säker på att skiten funkar som den ska. Tänk om man åker på semester eller bara är borta i ett par dagar och kommer hem och all mat är förstörd för att grejerna slutat funka :S Ne det är inget jag vill riskera.
Jaja, det blir nog bra iaf. Får hålla tummarna att man får omtapetserat ganska snart så man kan få fint :D

Ne nu tror jag det är dags för sängen. Line vaknar runt 8 tiden nu så man får gå och lägga sig lite tidigare om man vill vara utvilad ;D

Hade bra nu era jävlar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0