Jobb!!!

Hittade ett inlägg i utkastet jag trodde jag hade publicerat :P Skrev det i fredags... Får lägga in det nu då *hehe*


Igår eftermidag ringde herr Albert till Johan och frågade om han ville komma på arbetsintervju. Självklart tackade han ja!!! Så idag for vi in till Brickebacken. Fia, jag och småbrudarna lekte tillsammans medans karlarna åkte till Strängbetong för johans intervju med "The big boss" :P Det gick kanoners för på eftermidagen när vi var på Coop och handlade ringde han till Johan och sa att jobbet var hans :D *jippie* Så den 8e februari är han äntligen en arbetande man!! :D *hehe* Precis när vi behövde det som mest. Verkar som våran otur äntligen börjar vända :)



På måndag ska vi får nycklarna till nya lägenheten. Min pappa var ledig då så vi kan börja flytta på en gång. Såååå skönt!!! Äntligen ska Fia och jag få komma igång med våra dagliga promenader :D *hehe*




Gud vad jag älskar att ställa mig på vågen nu för tiden. Varje gång jag väger mig så har jag gått ner :D Nu har jag totalt gått ner 9 kilo!!!! 1 kilo från 10!! 1 kilo kvar sedan har jag gått ner 1/3 av det jag planerat att gå ner. Helt underbart... Ska bli så skönt att äntligen få känna sig fin och vara nöjd över min kropp. HEJA MIG!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0