Kåt katt och sjukt barn!

Ja det är min vardag just nu. Har en kåt katt som springer runt och jamar och ska pissa på allt :S Ursh säger jag bara! Fia ska hjälpa mig och ge henne p-piller lite senare så vi slipper höra på hennes parningsrop :P

Line har även gått och blivit sjuk :( Det började i tisdags kväll när vi var hemma hos Johans förälldrar. Hon vart hel plötsligt jättehängig och kändes varm. När vi kom hem hade hon feber och började bli snorig. Gick så fort :S
Dagen efter hade hon fortfarande feber och var ännu snorigare. Igår var febern borta men då hade hon hosta istället. Så typiskt. Idag har hon vart lite snorig, men en massa slem i halsen och hosta. Får se hur länge den här skiten sitter i. :/ Stackars mammas lilla ♥

Ja nu har Johans första arbetsvecka tagit slut med. Han trivs jättebra :) Det ska även vara bra folk med. Det var nån han störde sig på, han ska inte alls ha vart trevlig. Men men, sånna slipper man typ aldrig. Finns minst en jobbig jävel på varje jobb.

Min vikt fortsätter att minska :D Idag ligger det på -11 kilo ;P Asnajs!!! Nu känns det verkligen som att jag kommer klara av det. 4 kilo till så har jag klarat av hälften...


Ne nu ska jag ta och natta lilltjejen som fortfarande envisas med att vara vaken, efter det blir det promenix med bästaste Fia, eller Giiia som Line säger ;D

Kräm & Potatis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0