Marieberg

Johan har varit hemma idag och igår sjuk. Idag var han lite piggare och hade lite myror i brallan tror jag (längtar nog tillbaka till nya jobbet ;)) Tänkte att vi skulle fördriva tiden lite, sedan har ju Ikea supergod köttbulletallrik för endast 16:- på vardagarna :P Så mot Marieberg for vi!!!
Vi parkerade utanför Ikea och tänkte att vi skulle gå en sväng till Lågprisvaruhuset och kolla lite innan vi käkade, men det vart lite saker man köpte ;9 Är ju så billigt där. Johan fick ett par skitsnygga skot, kostade 50:-!!! Sedan köpte jag bara ett paket med färgglada toffsar samt ett par coola strumpor :P
Efter det kurrade det i magen så det bar av mot Ikea igen. Efter lunchen vart vi shopingsugna igen :P Hittade lite smått och gott inne på Ikea. Handade bara för 120:- Men det är ju inte så dyrt på ikea heller så vi fick ett par saker iaf: En toamatta, duschdraperi, dörrmatta och en lampa till fläkten...
Klockan var inte så mycket när vi var färdiga på Ikea så vi for in till självaste Marieberg Galleria. Där vart det bara en massa fönstershopping ;D Jo, köpte ett par leggins. Mina gamla har det ju blivit hål i :/

Träffade Rasmus och Alexandra precis när vi kom hem :) Alex och jag bestämde oss för att vi skulle ta en promenad ihop framåt kvällen. Fia har ju gått och blivit sjuk så hon har inte varit så pigg på att gå ut och gå :( Hoppas du blir frisk snart hjärtat <3

Staxt innan Alex kom så kollade jag och Johan på "Baksmällan" :D Gud så bra !!! Var länge sedan man såg en så bra film..

Nu sitter jag här och snorar i min ensamhet. Johan och Line ligger i sängen och sover... Så söta så :D <3

Ska nörda en stund sedan blir det sängen för mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0