Nu jävlar!!!

Ja nu jävlar händer det grejer. Igår var Fia och jag på våran premiär på gymmet här i brickehill!!! :D Ja då, ni läste rätt. Vi har börjat träna. Nu jävlar är det slut på allt slappande. Dax att göra sig redo för beachen 2010.
Det gick suveränt, bättre än förväntat. Imorgon är det dax igen. Vi ska börja gå 3 ggr i veckan sedan efter ca en månad blir det ett extra pass i veckan. Vi kommer bli värsta fitnessfreaksen :P

Idag har Johan och jag varit i gamla lägenheten och fixa lite. Johan tog ner alla lampor som fortfarande satt kvar i taken, medans jag skottade. Det var ju inte lite snö kan jag lova. Tog mig en hel timme att skotta uppfarten :O Jaja, bra träning ;) Line var nere hos Johans föräldrar medans vi höll på. Det var populärt från båda parterna ;P Dock inte lika populärt när vi skulle åka hem. Line vart sååå förbannad. Haha. Har nog inte sett henne så arg på mycket länge...

När vi väl var hemma somnade lillfröken på direkten. Passade oss fin fint eftersom vi båda ville se Ghostrider som gick på tv. Han tom fixa tacos innan :P *mumma*

Nu ska jag ta och borsta tänderna och göra mig färdig för sängen. Måste vara pigg imorgon. Upp tidigt och iväg till Familjecentralen med Fia och Novalie ♥

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0