Simmat!

Jajamensan!!! Fia och jag har varit iväg och simmat :D Najs som f*n var det. Efter det så bastade vi. Det var inte igår kan jag lova. Sedan vart det en tur till konsum innan det bar av hemåt. När jag kom hem sov Line och Johan satt vid datorn och kollade bilar på blocket som vanligt :P

Nu ska jag sitta här en liten stund innan det är dags för mig att göra Johan sällskap i sängen ;)

Imorgon blir det familjecentralen med Fia och Novalie. Line älskar att vara där verkar det som. Hon leker som bara den och glömmer nästan bort att jag existerar :P *hehe* Inte ofta det händer.. Hon är verkligen en riktig mammagris. Iaf på dagarna. Så fort Johan kommer hem så vill hon knappt titta på mig. Då är det bara pappa som duger :P

Ne nu ska jag hämta mig ett stort glas vatten, sedan ska jag läsa lite bloggar...

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0