Slappar dag

Idag har vi haft slappar dag. Johan skulle igentligen åkt till jobbet idag, men när han vaknade imorse så var han dålig igen :( Så det vart till å bara slappa. Jag har varit ute på promenad som vanligt, det ät typ vad som har hänt idag :P

Imorgon ska jag, Fia och Jossan till Marieberg :D Line och Novis ska självklart med ;) En riktig tjej-dag :P

Just nu är Johan i Lindesbergtrakterna och köper ett drag till bilen. Den har ju fortfarande inte lyckats gå igenom besiktningen :S Det ar ju inte bara draget heller, det var även avgasvärdena. Så han måste skaffa en ny katalysator och dom är ju inte billiga precis :/

Jag sitter och bara längtat tills Johan kommer hem igen. Bad honom köpa med en kexchoklad. Jag ar ju vart så duktig och hålt mig undan onyttigheter och så har jag inte kommit i närheten av mina tillåtna kalorier idag ;)
Så ikväll ska jag banne mig unna mig en kexchoklad och en cola zero ;P



Kanske inte en såååå stor :P *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0