Snor snor massa snor!!!

Gud vad jag hatar att vara förkyld! Det suger! Nu är vi alla förkylda i våran lilla familj. Line har fått världens hosta :S Hon ligger i våran säng och vrider och vänder sig och vaknar av den där jäkla hostan stup i kvarten. Inge kul alls.

Idag fick jag gå den dagliga promenaden själv, Fia har så ont i lilla magen :S Stackarn.. Men det var bara att pallra sig ut i kylan själv. Men det gick bra ändå, fick ha radion på telefonen som sällskap :D *hehe*

Nu står även Abbe i våran hall. Han och Johan ska ut och åka. Johan ska få dricka sina älskade öl. Karlar kan verkligen inte leva utan öl. Jag själv ska väll sitta här vid datorn och nörda. Finns inte så mycket annat att göra.

Nu ska jag springa i väg till toan och snyta mig... Får fan springa varannan minut. Har tom fått skavsår på näsan :P

Nu är det bråttom!!!!

C ya!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0