Trött!!

Orkade helt enkelt inte skriva nått i bloggen igår kväll efter gymmet. Jag var helt död. Kom hem straxt efter halv 10. Satt vid datorn en snabbis, sedan vart det sängen.
Trodde jag skulle ha träningsvärk idag, men det har jag inte :P Hade nästan hoppats att jag skulle ha det. Det är så det verkligen känns att man har gjort nått. Men nu vet jag ju att jag har det även fast jag inte har någon som helst värk. Kan ju även vara skönt att slippa det. Hade nog varit ganska träligt att hålla på att bära runt på Line då.

Idag blir det nog lugnt här hemma. Line och jag ska hålla oss inomhus. Hoppas att mamma kanske kommer och hälsar på. Det var ett tag sedan man fick träffa henne.

Får se sen om Fia och jag kanske drar ner och simmar senare. Annars kommer det nog inte hända så mkt....


Men åååhh vad dum jag är... Jag har ju inte berättat att Line tog sina 5 första steg i förrgår :D Såååå duktig mammas hjärta är <3 Tiden går ju så fort. Det är inte ens ett år sedan hon kom och nu går hon snart... :O
Ne nu får bannemig tiden gå lite saktare....


Ne nu ska jag leka lite med dottra min.

Ha en bra dag folkens!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Lydig

Åh vad kul att hon har börjat lära sig gååå! Lillsnuttan :) Och vet du? Vecka 12 kommer jag upp till Örebro, då MÅSTE vi ses! Saknar dig massor, och Line förståss :) Puss & kram!

2010-02-23 @ 20:56:51
URL: http://emelietown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0