Brickehill!

Idag har vi varit och skrivit på kontraktet för lägenheten i brickebacken :D Fanns även en ledig carport precis vi huset där vi ska bo. Asnajs! Nu är det banne mig inte många dagar tills vi får tillträde till lägenheten. Vi ska nog inte flytta på det samma eftersom vi har kvar den andra lägenheten i 2 månader till, men snart blir det iaf. Måste dit och kolla mera och planera hur man ska möblera :P Kommer bli såååå bra!!

Just nu sitter vi hemma hos Fia, Abbe och Novalie. Fia lagar mat. Lax, bulgur och wokgrönsaker. *MUMS*
Karlarna leker med småbrudarna och jag sitter här och nördar :P Hehe. Skulle bara bli en snabbis, men kände att jag ville smälla in ett blogginlägg ;D

Fia och jag har vart duktiga och gått en promenix med idag. Vart ingen jättelång vända, men nästan ett varv runt brickebacken iaf. När vi har flyttat så ska Fia och jag gå en promenad VARJE dag :D Nu ska fläsket brännas!!! HAHA!!


Ne nu ska jag vara lite social.

Hade!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, ja det är bara bra här med :) Vad duktig du har varit och gått ner 7 kg det är ju as bra, jag måste också komma igång med nåt snart annars blir jag tokig. Kram

2010-01-21 @ 23:33:05
URL: http://dunderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0