Falafelrulle

Sitter hemma hos Fia just nu. Johan och Line åkte hemåt för ett tag sedan. Johan ville ha en Line-Pappa dag :D Jag klagar inte, det kan vara skönt att få en egen dag när man bara kan få vara. Vi är ju 24-7 med varandra jag, johan och Line. Men jag kan inte låta bli att sakna dom mer och mer för varje minut :P <3
Fia och jag beställde varsin falafelrulle förut. Det var faktiskt godare än vad det låter, men jag tror iaf att kycklingrulle är mer min grej.
Fia springer runt och jagar Novis som bara vill hitta på en massa rackartyg som att leka med toastolen *hehe*

Ne jag tror jag ska vara lite mer social mot Fia :D

Ha det bra folkens. PEACE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0