Helt slut!

Nu på morgonen har jag varit på lååååång promenad med Karin. Var ute och gick i lite mer än 2 timmar. Hann inte äta någon frukost innan jag gick för att möta Karin så jag var lagom trött när jag kom hem igen.
Möttes i dörren av Johan och en snorig Line.. Ja, hon har blivit sjuk :( Än så länge är hon dock bara snorig. Ingen feber eller så, men det kommer väll. Så det blir en lugn helg för oss. Ska hålla oss hemma och inne med lillsnuttan så hon inte blir någe värre.

Just nu ligger Line och tupplurar. Hon sov inte så bra i natt så hon kommer nog sova en bra stund nu. Johan ska iväg och kopiera lite papper så vi kan få iväg ansökan till bostadsbidraget. Inge kul när man har det knapert =/

Vägde mig igår morse. Just nu har jag gått ner 8 kilo :D Man blir verkligen glad av att man minskar varje gång man ställer sig på vägen :) Så det är bara att fortsätta nu så kommer jag snart nå mitt mål ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0