Hurtbulle :D

Nu är jag bannimej helt svett. Har vart utemed Karin på en rask promenad i ca 1,5 timme. Det var inte precis det lättaste att skjuta runt på en barnvagn i den här jävligt jobbiga blötsnön som är på vägarna nu. Hua!!
Hungrig vart jag med :P Sitter och väntar på att Johan ska komma hem så jag kan hoppa in i duschen och sedan laga mat. Behöver lite ny energi nu känner jag.
Resten av dagen blir det nog till att ta det lungt och mysa med mina hjärtan :D Kommer nog sitta en sväng till här vid datorn senare. Som vanligt kan jag inte hålla mig från datorn mer än ett par timmar :P


Bjuder på en bild med min och Line :D (Inte den bästa bilden på mig *hehe*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0