Jippie!

Var ute på långpromenad med Karin idag igen. Känner mig ganska duktig :D Var ett tag sedan jag var ute och gick så här mycket som jag har börjat göra nu. Fattar inte varför jag inte började tidigare, är så skönt. Man blir så mycket piggare och orkar mera under dagarna. Sedan är det ju ett extra plus att det minskar runt midjan och på vikten :D ÄNTLIGEN!!! säger jag bara. Ska bli så skönt att bli av med all den här övervikten. Har gått ner 7 kilo nu och ska gå ner minst 16 kilo till. Motivationen är på topp så det känns som jag kommer klara det den här gången. NAJS!!
När jag kom hem igen från promenaden kollade jag min mejl. Jag hade fått ett från Öbo :D Vi fick lägenheten!!!!
Ska åka in till bobutiken imorgon och skriva kontrakt.
Sedan är det bara att åka hem och fixa adressändring och börja packa för det är inflytt redan den 1 februari :P
Vi har dock 2 månader kvar att bo i den här lägenheten eftersom våran nuvarande hyresvärd inte gick med på att släppa någon hyra. Men men, man får se det från den positiva sidan, vi behöver ju inte stressa med flytten :P

Ne nu ska jag ta Line.

C'ya later bitches

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! visste inte att du hade blogg, vad roligt då har jag nåt mer att läsa hehe :P Den är köpt på toys ur us :D Allt bra ?

2010-01-20 @ 23:48:32
URL: http://dunderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0