Mamma och Line-dag

Idag har Johan hjälpt Staffan med hans bil så Line och jag åkte själva hem till min mor och far. Vi var ute på promenad, åkte pulka, åkte spark, åt god mat och hade det almänt mysigt :D Vi åkte därifrån vid 6 tiden. Johan var fortfarande inte klar med Staffans bil så vi stannade hos Johans förälldrar på vägen hem. Fikade lite och busade av oss :P
När vi kom hem runt 9 tiden var Line helt slut. Vi satte oss i sakkosäcken och tittade på tv. Det tog inte så lång tid innan lillsnuttan somnade. Så nu ligger hon där inne och sussar så sött medans jag sitter här och nördar. Johan sitter nu brevid mig i soffan och kollar på Johan Falk filmen som går på 4an.
Imorgon blir det promenad med Karin :D Ska gå en promenad varje dag hela veckan har vi planerat. Hurtbullevecka! Hehe. Efter det blir det att åka till Fia och Novis och leka :D ♥

Hoppas Öbo hör av sig imorgon så man slipper gå och oroa sig mer. Vill ha lägenheten ju!!! Håll tummarna för att vi ska få den!!

Good night y'all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0