Onsdag.

Ja idag är det onsdag och idag har vi gjort ännu mindre än vad vi gjorde igår :P
Jag har packat det mesta i köket. Annars har vi bara tagit det lungt och umgåtts. Myst och lekt med våran underbara lilla snutta :D Hon knatar runt med sin kära gåvagn hela dagarna. Hon börjar bli bättre och bättre. Förut hade hon nån speciell stil då hon släpade ena foten efter sig. HAHA!! Och så gick hon på tårna hela tiden, men nu ser det mer ut som en "normal" gångstil :P Nu kan hon även ställa sig upp mot gåvagnen själv utan att den står mot något, alltså typ om den står mitt i rummet ;)
Idag har även min dumma visdomstand krånglat ännu mer än vad den gjorde igår. Sedan jag vaknade imorse har det gjort ont när jag sväljer tom :S Vart att äta glass till frukost :P Hehe. Inte den nyttigaste frukosten, men jag fick verkligen inte i mig nått annat...

Imorgon blir det kalas i Åsbro. Lillasyrran fyller 21 år!!! :D Ska få träffa deras lilla hundvalp för första gången med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0