Tjottafräs!

Hehe. Jag och rubriker. Kommer fan aldrig på nått bra att skriva i mina rubriker. Har urusel fantasi :P

Idag har det grejats massa här hemma. Johan skulle iväg med sin mamma till Johans morfar på nått möte, men det vart inställt så Johan började lite tidigare med att köra grejor till tippen. Jonas kom och hjälpte honom att bära ut det mesta innan det var dags för honom att åka och hämta döttra sin på dagis.
Min mamma kom hit vid halv 2 tiden tror jag det var :/ Då gick gjorde jag lunch till oss 3. Efter det var det dags att börja fixa och dona. Vart till å sortera lite på vinden. Man har ju samlat på sig en massa skit de senaste åren som man inte alls har nån användning av. Det var ju bara att kasta!
Imorgon blir det till å införskaffa sig lite flera kartonger för det börjar bli lite ont om sånna att packa i :P
Det går åt fler kartonger än vad man tror när man ska flytta :S
Har vart super duktig och vart ute och gått en rask promenad idag med :D Var ute i ca 1h 15min. Ganska lagom promenad att gå varje dag. Det ska jag banne mig göra nu med, minst 5 dagar i veckan men helst 7 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0