Tråkdag!

Ja idag har vi bara tråkat. Finns inge som helst att göra här förutom att packa. Det är typ det vi har gjort idag. Har tömt hela tv-hyllan för den ska kasseras. Line har vart förkyld dom senaste dagarna så vi har inte velat åka någonstanns. Idag var hon dock mycket bättre. Vi har inte behövt jaga henne med snorpapper som vi gjort de senaste 2 dagarna :P
Det var planerat att Fia, Abbe och Novalie skulle komma men efter ett tags väntan fick vi ett sms att det vart ändrade planer. Inget vi kunde göra åt så det var bara att fortsätta tråka själva.
Ingen promenad har det blivit idag heller :S Inge bra inge bra. Det får bli ändring på dom är dumheterna!!!
Måste gå minst en promenad om dagen iaf. Det är det minsta jag kan göra. Men det kommer nog bli litte lättare nu när vi ska flytta till Brickebacken, för då får jag ju sällskap av Fia. Det gör mycket med lite sällskap :D
Längtar till våren med så man vågar sig ut på cykeln med. Älskar att cykla :P Måste bara köpa en barnsadel(eller vad det  nu heter) till Line så hon kan följa med på turerna *tihi*

Imorgon kommer mamma hit och ska vara Line-vakt. Johan ska köra skräp till tippen och lite lådor ut till Farbrorstorp. Jag själv ska sortera lite på vinden och sedan börja packa litegrejor i köket. Blir så mycket lättare att göra grejor när man har någon som kan kolla lillfröken :)

Ne nu ska jag nörda vidare..

So long suckers!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0