*Without a paddle*

Sitter och tittar på "Without a paddle". Såååå bra :P Johan är och skjutsar Göran, Johan kompis, från stan till Fjugesta. Han har tjänat 600 bara på att skjutsa Göran och Co till stan och nu hem igen. Asnajs! Speciellt nu när vi har det ganska så knapert.
Ja och snart ska vi flytta oxå. Får se vart vi tar vägen. Öbo ringde oss för ett par dagar sedan och sa att vi ligger på första plats på en 3a i brickebacken som vi kollade på i början på december. Självklart så sa jag att vi fortfarande var intresserade eftersom jag letat som en tok efter en lägenhet just där.
Vi var och lämnade våra inkomstuppgifter i fredags så nu är det bara att hålla tummarna att vi får skriva kontrakt hos dom. Annars ser det inte så ljust ut för oss på bostadsfronten. Våran nuvarande hyresvärd skickade nämligen en avsägning av vårat kontrakt eftersom dom ska använda lägenheten vi bor i själva. Så senast den 31 mars måste vi vara ute ur lägenheten :S
Känns lite konstigt att börja packa när man inte ens vet vart man tar vägen. Men innerst inne känner jag på mig att vi kommer få lägenheten hos öbo :D Får bara hoppas att jag har rätt.
Ne nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

Tack än en gång Fia för min fina nya design :D Du är bäst <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0