Fräsh!!

Ja nu j*vlar känner jag mig fräsh :D Har vart på gymmet idag. Älskar att gymma. Såååå skönt!
Ska ändra lite på kosten nu så ska det bannemig hända lite mer på vikten snart med. Har stått stilla i ett par veckor. Inge bra, inge bra ;P

När jag kom hem hade Johan städat. Jag vart liiite glad :D Äntligen har karln tagit tummen ur arslet. Haha.

Imorgon kommer mamma och ska hjälpa mig att vara barnvakt så jag kan tvätta lite. Är så mycket enklare om jag slipper dra med mig Line till tvättstugan. Efter det så ska jag nog fixa iordning lite på balkongen. Det ser lite stökigt ut där just nu.

Ne nu blir det nog sängen för min del. Är lite slutkörd. Har inte sovit ordentligt på typ 2 veckor :S Imorse vaknade Line vid halv 7 med, det gjorde inte det hela någe bättre.. Får hoppas hon vill sova lite längre imorgon.


Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0