Katter skänkes!!!!

Måste göra oss av med våra katter. det är sååååå hårigt överallt. Damsuger varje dag men det är fortfarande lika hårigt. Katterna har ju varit ute förut så då har det inte blivit så mkt hår, men nu är det otroligt mycket hår och det är överallt :S Det är inge kul alls att sätta på Line rena kläder sedan efter 5 min så är hon helt täckt i katthår.
Vi har lixsom 3 katter. Det funkar inte. Jag har bett Johan kolla om det finns någon som vill ta dom, men eftersom han igentligen inte vill göra sig av med dom så har han skitit i det *morr*
Nu har jag fått nog så om det inte är någon som tar dom innan helgen så tror jag att jag åker iväg och avlivar dom. Nu har det retat mig så länge så det tar inte emot längre. Jag tycker det går före katterna att det är rent och fräsht hemma.

3 honor är det vi har. 2 st som är ca 5 år(syskon), båda dom är steriliserade. Långhåriga, ena orange och vit den andra är svart  orange och vit.
Sedan har vi min katt, Våfflan, 1½ år. Hon är inte steriliserad. Hon är inte långhårig,men inte korthårig heller, lite av nån blandning :P Hennes mamma är en blandning av norsk skogskatt och bondkatt Hon äter typ allt förutom lök *hehe*

Det är ju bara att höra av sig om du är intresserad ;D

Nu ska det lekas med lilltösen..

Hadet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0