Men åhhh!!!

Nu är det en viss person som stört sig på att jag vill bli av med katterna. Jag skrev ju inte alla anledningar till varför vi inte kan ha katterna kvar. Det att dom hårar är det som stör mig mest just nu, men det är bara en av 100 anledningar. Våra katter har under dom senaste 2-3 åren varit utekatter och trivs jättebra ute. Nu har vi flyttat in till stan och katterna måste vara inomhus. Dom mår verkligen inte bra av det. Dom får enormt mycket överenergi och far runt i lägenheten som 3 galningar och river runt. Kattlådan blir överfull på 1½ dag så vi måste byta stup i kvarten. Line älskar att krypa in på toan och försöka gräva i lådan. Den ljusa katten springer och pissar i både badkaret och diskhon, Bläääää!!!! Sedan alla dessa jävla konkelbär överallt... Inte så kul om Line skulle stoppa i sig det... Ja det finns många fler anledningar.... Har bättre för mig än att sitta och klaga en jävla massa!!!!!!!!!!

Hittar vi nya hem till katterna är det bra, men jag tänker inte gå i en evighet till och må piss över katterna för att inte nån ska ta illa vid om vi nu skulle avliva dom... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0