Muuuuuuus!!!!

Hahaha!!! Kom inte på något rubrik så jag bara drämde till med nått :P

Idag har Johan varit hemma från jobbet så jag har passat på att städa här hemma. Var inte så farligt faktiskt men det behövdes dammas och damsugas. Sedan så har jag plockat ihop all tvätt, det var en hel del :P Så det vart till att boka en tvättid. Som vanligt med min tur så fanns det bara en massa puckade tiden så på fredag kväll/natt mellan 21.00 och 01.00 ska jag tvätta!!! *suck*

Onsdag idag så det var även dags för gymmet idag. Najs som fan... Längtar varje dag till gymmet. Imorgon är det kickboxning på schemat ;D

Fick en chock med när Fia berättade att Abbe har fått sitt körkort indraget :O Han hadekört lite för fort när han skulle åka till jobbet i morse. Inte nog med det, han fick även 4000(!!!) i böter :S Stackare. Jaja, får hoppas han lär sig sin läxa och håller hastigheten i fortsättningen ;D

Imorgon ska jag ringa lilla Fia och se om hon vill komma och äta lunch med mig :D Fick nämligen en massa ugnspannkaka över efter middagen ;) Mums!!!

Ne nu tror jag att det är dags för mmíg att dra mig mot sängen. Line har sovit lite knasigt så jag känner på mig att hon kommer ha en riktig tjurardag imöra.. :S


Natti natti!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0