Segare än segast

Idag har det bara slappats. Johan och Line ligger och tar en tupplur. Jag har allt för mycket tankar som snurrar i mitt huvud för att jag ska kunna sova något.
Johan och jag satt och kollade på film till klockan 2 i natt så det är ju inte det att jag inte är trött :P
Ja får se vad vi ska hitta på i eftermiddag. Har ingen aning vad som finns att göra. Kanske åker en sväng till Marieberg och fönstershoppar lite :P Väldigt bra tidsfördriv. Har ju inga pengar att slösa, men det kan vara kul ibland och bara kolla.

Längtar till imorgon eftermiddag när det är dags för träning igen. Älskar att träna :D Min nya drog :P

Ne nu ska jag hoppa ner i sängen och gosa lite med mina hjärtan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0