Skapligt förbannad

Det är nån jävel som har loggat in på min msn natten till idag och skrivit till en gammal bekant till mig. Han/hon ska ha frågat e.n massa personliga grejer.
Är så jävla börbannad. Hur fan kan man vara så dum!!!? Inte lite skämmigt heller. Denna peson som han/hon skrivit till trodde ju skälvklart att det var jag som skrev. Min dator var inte ens i gång och jag låg och sov sedan länge sedan vid den tiden.
Kul!!! Ne inte alls. Vilken jävla idiot. Om det är så att han/hon skrivit till någon annan av mina bekanta ber jag om ursäkt.
Har nu bytt lösen. Vet inte om detta ens hjälper... Får hoppas det iaf.
Jag vet ju inte ens vad den jäveln har skrivit :S Det gör ju nästan det hela värre för mig. Gå och må piss över något man för det första inte har gjort och sedan inte veta hur illa det är...

Jaja, hoppas du tror mig när jag säger att det inte var jag som skrev. Lite vett har jag iaf innaför pannbenet...

Ne nu ska jag försöka släppa det hela och sova lite. Imorgon är det gymmet som gäller och sedan kalas :D
Idag fyllde nämligen min dotter 1 år :D GRATTIS mitt lilla hjärta!!! Hoppas din dag var så underbar som den varit för mig :)


Ha det gött allesammans ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0