Tjurig liten Line

Ja idag verkar det som Line inte kan något annat än att tjura. Ingenting duger åt lilla fröken =/

Hon har dessutom hällt ut mitt mineralvatten den lilla busan :P

Idag blir det bara att sitta hemma och dega. Det är ju sånnt skitväder ute så jag har ingen som helst lust att gå eller åka någonstanns. Får hoppas Line blir på bättre humör så jag överlever dagen ;)

Ikväll är det självklart träning på schemat. Det ska bli skönt som f*n. Igår var Fia och jag och simmade. Simning är något jag alltid har gillat. Det är en suverän träning som passar dom flesta. Ska försöka gå iväg och bada med lillsnuttan någon dag med, det tror jag hon skulle gilla :D

Ne nu ska jag ta och göra lite lunch. Pasta och tonfisk *mumma* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0