Vattenaerobics

Plaskat är vad Fia och jag har gjort ikväll :P I helgen bestämde vi oss för att testa på vattenaerobics, det verkade som en kul grej så vi bokade in oss.  Ja kul var det men om det är nån träning vi kommer förtsätta med det vette tusan. Hehe. Kändes bara flummigt. Tror vi bara vi kommer hålla oss till gymet och simningen. Då känner man iaf att man har gjort nått :P

Johan har somnat inne vid Line så det blir en ensamkväll framför datorn i kväll igen :S

Imorgon ska jag till MB med Fia Novalie och sjuka lilla Abbe som får vara chaffis. Jag ska bara in en snabbis på Gina tricot och köpa mig ett par nya leggins eftersom mina gamla är för stora :P Efter det blir det en sväng till Toys´r us :D

Imorgon kväll blir det gymet som vanligt :P Denna gång blir det även premiär för Jossan!!! :D Jippie!!! En till träningspolare. Suveränt!!! Gooo Jossan!!!

Nu ska jag nörda vidare ;)

Puss och snusk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0