Ensam :(

Känner mig ensam :( Vet inte om det är för att jag är sjuk jag känner mig lite ensam och allmänt ynklig.
Är jätteförkyld, slapp i hela kroppen och mår apa. Har haft heldag i skolan med så det har tagit extra mycket på mig tror jag. Johan var hemma från jobbet. Eller ja han åkte till jobbet först. Dom skulle åka till Solna till nått bygge och kolla efter 9, men Johan vart kass i magen så han fick åka hem istället.

Asbra tyckte jag. Då kunde ju Johan hjälpa mig med städningen som han lovat. Ja det sa han att han skulle göra. Han skulle tvätta plocka lite och damsuga. HAA!!! När jag kom hem hade han tvättat en ynka liten maskin med tvätt. Thats all!!! Sedan hade han bara suttit vid datorn eller legat framför datorn. "Men det är ju synd om mig jag är ju sjuk" :O Vad är detta!!! En annan är ju fan halvt död jämfört med honom, men åker ändå till skolan och sliter arslet av mig får stressa som ett as med Line till dagis för att inte missa bussen!
Kommer hem får laga mat och sätta mig och plugga ännu mera. Han bara tjurar och gormar på Line som han tycker är "gnällig" när hon bara vill ha uppmärksamhet medans han bara vill ligga och tycka synd om sig själv bara för att han är lite kass i magen. Vad är det med karlar och sjukdomar igentligen?!?! Dom är sånna riktiga ynkryggar!! Ni skulle verkligen inte klara er utan oss!!!

Ja ne nu har karl och ungen somnat och jag sitter här i min ensamhet och deppar. Det är nu jag skulle behöva ha nån att sällskapa mig som jag kan snacka med och bara ha det trevligt med och varva ner innan det är dags för sängen, men oftast så får jag sitta här helt själv :( Jaja, vad ska man göra?

Nu ska jag kolla om det är nått bra på tvn annars tror jag att jag försöker tvinga mig själv att sova. Pallar inte sitta och tråka ensam :/


Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0