Skola skola skola

Ja, just nu är det enda som snurrar i min skalle: Skola skola skola!
Nu börjar det lugna ner sig ett litet tag innan det är dags för en sån där jobbig period med en massa prov och inlämningar igen *suck*
Just
nu sitter jag och har en kort rast innan det är dags för min sista lektion för idag. Samhällskunskap... Blää. det är nog det värsta av alla ämnen jag har. Det är så himla långtråkigt så det är inte sant. Tror det blir så eftersom jag inte är intresserad av just de saker man tar upp på samhällslektionerna. Matte tycker jag dock är skitkul :P De flesta brukar tycka tvärtom, men jag är lite egen jag ;D Hehe.

Ja, jag har fått reda på varför jag har haft sån jobbig huvudvärk och illamående.... ne jag är inte gravid, som alla andra :P Jag ser dåligt. Har blivit gammal eller nått.
Gick iaf iväg och gjorde en synundersökning och det visar sig att jag är långsynt och har brytningsfel :/
lilla Liv ska bli glasögonorm, PÅ HELTID!!! :O
Jaja
, det är tur att det finns hyfsat snygga glösögon som man faktiskt skulle kunna tänka sig att ha. Kanske inte varje dag hela dagen i restean av sitt liv, men det kommer ju nya snyggare modeller hela tiden ;)

Ne
nu ser jag att klockan har rusat iväg. Nu måste jag förbereda mig för nästa lektion.
Men ni får ha en bra dag allihopa. Det ska jag ha iaf :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0